دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از مجاهدین و مسئولین ولسوالی های بورکه و نهرین ولایت بغلان

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از مجاهدین و مسئولین ولسوالی های بورکه و نهرین ولایت بغلان

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان با شماری از مجاهدین و مسئولین ولسوالی های بورکه و نهرین ولایت بغلان دیدار کرد.

در این دیدار مجاهدین ولسوالی های بورکه و نهرین ولایت بغلان و مسئولین محلی با اشاره به روابط سازنده میان حکومت و مردم، گفتند که در حالات اضطراری کمک به موقع به مردم از سوی حکومت سبب رضایت آنان گردیده و امارت اسلامی در حد امکان کمک ها را به باشندگان محلی رسانیده است.

آنان گفتند که شمار از پروژه های زیربنایی در ولسوالی های بورکه و نهرین زیر کار می باشند، اما مردم خواستار پروژه های انکشافی بیشتر هستند. آنان پیشنهادات شان را در زمینه های اعمار مساجد، دیوارهای استنادی، سرک و سایر بخش ها با محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء شریک ساختند.

سپس محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء، مبارزات مردم بغلان در دوره های جهاد را مورد تقدیر قرار داد و خطاب به مسئولین مذکور، گفت که در حد توان خویش به مردم خدمت کنید و به منظور پیشبرد بهتر امور، مشوره های مردم را بشنوید.

محترم مولوی عبدالکبیر افزود که حل مشکلات مردم در اولویت امارت اسلامی قرار دارد و بخاطر رسیدگی به پیشنهادات مردم ولسوالی های بورکه و نهرین، از راه های ممکن تلاش صورت خواهد گرفت.

در اخیر محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء خاطرنشان کرد که به منظور حل یک سلسله مشکلات مردم بورکه و نهرین، با ادارات مربوطه و نهادهای کمک کننده، صحبت شده است.#