دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های مردمی ولایت فاریاب

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های مردمی ولایت فاریاب

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های ولایت فاریاب دیدار نمود.

در این دیدار ابتدا محترم داکتر فیض الله کاکړ و الحاج سورگل به نمایندگی از دیگران صحبت نمودند و از دستآوردهای امارت اسلامی در عرصه‌های مختلف و پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور ابراز خرسندی کردند.

 آنان افزودند که کارهای مثبت زیادی در افغانستان انجام شده که انکار آنها دور از انصاف می‌باشد. 

محترم داکتر فیض الله کاکړ در ادامه به توسعه شرایط اقتصادی و افزایش عایدات کشور اشاره کرده، گفت که ایجاد زمینۀ اخوت و برادری و همچنان فراهم شدن شرایط خوب تجارت و سرمایه‌گزاری سبب شده تاجران و سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف و افغان‌هایی که در خارج بسر می‌برند به افغانستان رجوع کنند و این یقیناً باعث خرسندی ملت عزیز ما است.

در مقابل محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به آنان، گفت که امارت اسلامی تلاش می‌ورزد تا زمینۀ عرضۀ خدمات بهتر و رفاه اجتماعی را برای تمامی شهروندان کشور فراهم ساخته و گام‌های مثبتی را جهت آبادی و پیشرفت افغانستان بردارد. 

معاون اداری ریاست الوزراء افزود که پس از حاکمیت امارت اسلامی در کشور کوشش صورت گرفت تا اتحاد و اتفاق در میان مردم بیشتر تقویت یافته و بخاطر آبادی و ترقی کشور و ایجاد زمینه‌های اشتغال پروژه‌های بزرگ عملی گردد که خوشبختانه دستآوردهای زیادی در این راستا وجود دارد.

 محترم مولوی عبدالسلام حنفی در اخیر سخنانش از عموم شهروندان اعم در داخل و خارج خواست تا دست به دست هم داده جهت ساختن یک افغانستان آزاد، آباد و مترقی تلاش ورزند.#