دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با مسئول موسسه بین المللی شیلتر نو

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با مسئول موسسه بین المللی شیلتر نو

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز با مسئول موسسه بین المللی شیلتر نو در کشور و چند تن از کارمندان خارجی آن دیدار کرد.

مسئول موسسه بین المللی شیلتر نو، گفت که از چهار دهه گذشته به اینسو در بخش های صحت، معارف و آبرسانی با افغانها کمک می کنند و اکنون سلسله کمک ها به فقرا را نیز آغاز کرده و در ولایات هرات و ننگرهار و شماری از ولایات دیگر به فقرا کمک کرده اند. موصوف گفت که تلاش می نمایند به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام ، منابع جستجو نموده و به کمک های شان در افغانستان ادامه دهند.

مسئول موسسه بین المللی شیلتر نو برخی از مشکلات این موسسه را به منظور حل آن با محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء شریک ساخت و افزود که در بیرون از کشور تعداد زیادی از نهادهای خیریه و افراد اراده کمک به افغان ها را دارند.

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به مسئول موسسه بین المللی شیلتر نو و کارمندان آن، از فعالیت و تلاش های موسسه مذکور در افغانستان قدردانی کرد.

محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء افزود که امارت اسلامی از تمام نهادهای همکار حمایت می کند و در حد امکان، برای آنان تسهیلات را فراهم می نماید.

محترم مولوی عبدالکبیر در اخیر صحبت هایش یادآوری کرد که ادارات مربوطه امارت اسلامی در راستای حل مشکلات موسسه متذکره اقدام خواهند کرد.#