دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با علما و بزرگان ولسوالی محمد آغه

دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با علما و بزرگان ولسوالی محمد آغه

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروز با علما و بزرگان ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر دیدار کرد.
ابتدا محترم مولوی گلزار احمد حقانی رئیس امور سیاسی مردمی، ضمن خوش آمدید به علما و بزرگان متذکره، گفت که هدف از این چنین نشست ها و دیدارها با نمایندگان اقشار مختلف جامعه، استماع خواست های آنان و رسیدگی به آن از سوی مسئولین مربوطه می باشد.
سپس محترم قاری عبدالستار سعید معاون ارتباطات عامه و استراتیژیک ریاست عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با اشاره به نقش علما، بزرگان و جوانان تحصیلکرده در جامعه، گفت که امارت اسلامی، نقش آنان را بسیار مهم میداند و به همین خاطر این گونه جلسات برگزار می گردد تا پیشنهادات و مشوره های آنان شنیده شود وهمچنان پیام های نظام به مردم برسد.
به همین ترتیب، مولوی عبدالفتاح، مولوی فیض احمد، مولوی محمد فهیم منصور رئیس برق، محترم مولوی محمد ایوب خادم ولسوال محمد آغه، حاجی ظاهرخان احمدزی و انجنیر شاه رحمن به نمایندگی از دیگران صحبت کرده، از زحمات و فداکاری های مرم ولسوالی محمد آغه در سال های جهاد یادآوری کردند.
آنان همچنان پیشنهادات شان را در عرصه های اسفالت سرک ولسوالی محمد آغه، برق، تسهیلات صحی و فراهم کردن زمینه کار برای جوانان در معدن مس عینک، مطرح کردند.
محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء، ضمن خوش آمدید به آنان، گفت که در بیست سال جهاد و ختم اشغال به شمول مردم ولسوالی محمد آغه، مجاهدین هرمنطقه کشور زحمات را متقبل شدند و قربانی های فراوان دادند که ما و تمام ملت از آن قدردانی می کنیم. وی افزود که مردم باید بخاطر تقویت نظام، به تلاش های شان ادامه دهند.
رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء، گفت که عالیقدر امیرالمومنین حفظه الله، محترم رئیس الوزراء و تمام مسئولین، همدلی زیادی با ملت و دیدگاه وسیع به سطح کشور دارند. همیشه بخاطر اصلاحات و فراهم کردن تسهیلات لازم فکر و تلاش می کنند و متوجه حل مشکلات هر بخش کشور می باشند.
موصوف خاطرنشان کرد: ما به این خوشحال می شویم که نمایندگان اقشار مختلف مردم، مشوره ها و خواست های شان را از نزدیک با ما شریک می سازند. امارت اسلامی افغانستان با توجه به امکانات موجود به مشکلات مردم در بخش های مختلف رسیدگی می کند. در مدت کوتاه در عرصه های برق، سرک ها و تطبیق سایر پروژه های انکشافی، پیشرفت های زیادی صورت گرفته است.
محترم داکتر ملا عبدالواسع در اخیر سخنانش، گفت که افغانستان را خانه مشترک همه میدانیم و به هر مشکل آن متوجه می شویم و این فکر را برای آینده تعمیم می بخشیم. همچنان خطاب به علما و بزرگان ولسوالی محمد آغه، گفت که مشکلات شما به منظور حل با ادارات مربوطه و در صورت ضرورت با رهبری شریک خواهد شد.#