دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان و استادان پوهنتون ولایت بامیان

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان و استادان پوهنتون ولایت بامیان

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، شام روز گذشته با شماری از بزرگان ولایت بامیان و استادان پوهنتون آن ولایت دیدار کرد.
بزرگان و استادان متذکره تلاش های امارت اسلامی در راستای آبادی و تامین امنیت سرتاسری کشور را مورد تقدیر قرار داده، از هرگونه همکاری شان اطمینان دادند.
بزرگان بامیان ضمن اینکه خواستار برخی از حل مشکلات مردم این ولایت شدند، پیشنهاد کردند که جوانان این ولایت می خواهند سطح جذب آنان در صفوف اردوی اسلامی بیشتر گردد تا مصدر خدمت شوند.
آنان همچنان پیشنهاد شان را در زمینه استخدام علمای اهل تشیع در چوکات وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات به محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء سپردند.
محترم مولوی عبدالکبیر از دیدار با متنفذین و استادان ولایت بامیان ابراز خرسندی کرد و افزود که تمام مسئولین محلی به سطح کشور مسئولیت دارند تا با توجه به مشوره های متنفذین، علما و مردم محلی، امور کاری خود را به پیش ببرند و به مشکلات مردم رسیدگی به موقع نمایند.
محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء افزود که سعه صدر امارت اسلامی فراخ است و بالای پیشنهادات مردم ولایت بامیان غور می شود و ادارات مربوطه در این بخش، گام های استوار برخواهند داشت.#