دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان منطقه ارغندی

دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان منطقه ارغندی

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروز با شماری از بزرگان منطقه ارغندی کابل دیدار کرد.
در این دیدار که در ارگ انجام شد، ابتدا محترم حاجی محمد ظریف ارغند و داکتر ملک سورگل به نمایندگی از بزرگان متذکره صحبت نموده و از هرگونه همکاری و حمایت شان از امارت اسلامی، اطمینان دادند.
آنان از آغاز کار پروژه های بزرگ و انکشافی در نقاط مختلف کشور از سوی امارت اسلامی، ابراز خرسندی کردند و پیشنهادات شانرا در مورد تطبیق پروژه ها در زمینه های مکاتب و مدارس، کلنیک های صحی، برق، سیستم آبرسانی و سایر عرصه ها مطرح نمودند.
محترم داکتر ملا عبدالواسع ضمن خوش آمدید به آنان، گفت که در تمام کشور کار بالای پروژه های بزرگ به شمول احداث بندهای آب و سرک ها جریان دارد و امارت اسلامی تمام این پروژه ها را از عواید داخلی مورد تطبیق قرار می دهد.
محترم رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء افزود که در زمینه های حل مشکلات و بازسازی افغانستان ملت و امارت همکاری مشترک دارند و با درنظرداشت اولویت ها کارها انجام می شود.
محترم داکتر ملا عبدالواسع به بزرگان منطقه ارغندی اطمینان داد که امارت اسلامی به خواست ها و پیشنهادات آنان در چوکات امکانات موجود، غور خواهد کرد.#