دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان قومی و متنفذین ولسوالی پغمان

دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان قومی و متنفذین ولسوالی پغمان

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروز با شماری از بزرگان و متنفذین قومی ولسوالی پغمان ولایت کابل دیدار کرد.

در این دیدار ابتدا مولوی گلزار احمد حقانی رئیس امور مردمی و سیاسی ریاست عمومی دفتر ریاست الوزراء، ضمن خوش آمدید به بزرگان و متنفذین متذکره، گفت: مسئولین امارت اسلامی همیشه تلاش می کنند تا به مردم خدمت نموده و به مشکلات آنان رسیدگی نمایند و دروازه ادارات امارت اسلامی به روی همه باز می باشند.

سپس مولوی هجرت الله حقانی و حاجی راز محمد به نمایندگی بزرگان ولسوالی پغمان صحبت کرده، گفتند که مردم ولسوالی پغمان به امارت اسلامی اخلاص دارند و از حاکمیت نظام اسلامی خرسند می باشند.

آنان همچنان خواست ها و مشکلات شان را در زمینه های پخته کاری سرک پغمان، رفع کمبود آب زمین های زراعتی و سایر عرصه ها با رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء شریک ساختند.

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به بزرگان و متنفذین ولسوالی پغمان، گفت که امارت اسلامی با تلاش های خود و همکاری ملت، کارها را به پیش می برد. همین اکنون در نقاط مختلف شهر کابل کارهای عمرانی جریان دارد و امارت اسلامی به حل مشکلات مردم توجه می نماید.

وی افزود که نظام اسلامی در کشور برقرار شده است و تحکیم و بقای آن مسئولیت همه می باشد و همه باید با اتفاق و اتحاد بخاطر آبادی کشور تلاش کنیم.

محترم داکتر ملا عبدالواسع در اخیر سخنانش به بزرگان و متنفذین متذکره اطمینان داد که پیشنهادات و مشکلات آنان را با ادارات مربوطه شریک می سازد و در راستای حل آن اقدام صورت خواهد گرفت.#