دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با مسئول بخش سیاسی یوناما

دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با مسئول بخش سیاسی یوناما

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، صبح امور با آقای سکات سمیت مسئول بخش سیاسی یوناما دیدار کرد.
در این دیدار که در ارگ انجام شد، محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به مسئول بخش سیاسی یوناما، از تلاش های مثبت یوناما تشکر کرد.
آقای سکات سمیت با اشاره به پیشرفت های امارت اسلامی افغانستان، گفت که در این خصوص پیام خویش را به جامعۀ بین المللی رسانده و بیشتر تلاش می کند تا در نشست های ملل متحد، پیشرفت های انجام شده در افغانستان را منعکس سازد و پیام امارت اسلام را به آنان برساند.
مسئول بخش سیاسی یوناما، گفت که تلاش می کنیم تا از راه گفتگو میان افغانستان و جامعۀ جهانی، روابط مثبت و فضای اعتماد را ایجاد کنیم و بخاطر موضوعات قابل بحث، راه حل های اساسی جستجو گردد.
در مقابل محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء، گفت که نشست های بین المللی که در آن بزرگان امارت اسلامی دعوت شده و اشتراک کرده اند، مفید واقع شده است. ما همیشه حاضر به بحث و تبادل نظریات از راه گفتگو در مورد موضوعات مهم می باشیم. وی افزود که از طریق تعامل مثبت، هماهنگی و تفاهم می توان راه حل هایی برای مشکلات پیدا و پیام های مثبت را شریک ساخت.
موصوف گفت که امارت اسلامی در زمینه های فراهم کردن رفاه و خدمات به هموطنان، تامین امنیت سراسری، جلوگیری از مواد مخدر، توسعۀ اقتصادی، تطبیق پروژه های انکشافی و سایر بخش ها، پیشرفت ها و دستآوردهایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.
رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء خاطرنشان کرد که جهان بجای انعکاس مسائل کوچک و دور از حقیقت، باید پیشرفت های مختلف امارت اسلامی را از نزدیک مشاهده نماید و از واقعیت های موجود خود را آگاه سازد.#