دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با معاون والی فاریاب

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با معاون والی فاریاب

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با محترم مولوی حمیدالله ارشاد معاون والی ولایت فاریاب دیدار نمود.
در این دیدار ابتدا محترم مولوی حمیدالله ارشاد معاون والی فاریاب در رابطه به وضعیت اجتماعی، اقتصادی و حکومتداری محلی در این ولایت و همچنان در مورد فعالیت‌ها و کارکردهایش به مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء گزارش ارائه کرد.
وی افزود که مسئولین محلی در امر تأمین امنیت و خدمت رسانی به مردم همیشه در تلاش بوده و جهت برطرف ساختن مشکلات شهروندان از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نمی ورزند.
معاون والی فاریاب همچنان گفت که تمامی مجاهدین و مسئولین محلی ولایت فاریاب جهت عملی ساختن اوامر و هدایات بزرگان امارت اسلامی آماده می‌باشند.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء با ابراز خرسندی از این دیدار، فعالیت‌ها و کارکردهای مسئولین محلی ولایت فاریاب را مورد تقدیر قرار داد.
معاون اداری ریاست الوزراء در اخیر سخنانش افزود که تأمین امنیت، فراهم ساختن رفاه اجتماعی و رسیدگی به مشکلات شهروندان از وظایف و مسئولیت‌های امارت اسلامی می‌باشد و لازم است مسئولین محلی در این راستا بیشتر تلاش کنند.