اشتراک و سخنرانی معاون سیاسی ریاست الوزراء در مراسم فراغت داکتران دوره اکمال تخصص

اشتراک و سخنرانی معاون سیاسی ریاست الوزراء در مراسم فراغت داکتران دوره اکمال تخصص

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان روز گذشته در مراسم فراغت داکتران دوره اکمال تخصص، اشتراک و سخنرانی نمود.

در این مراسم که محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء، شماری از اعضای کابینه و دیگر مسئولین حکومتی نیز حضور داشتند، معاون سیاسی ریاست الوزراء به داکتران فارغ شده و خانواده های شان تبریک گفت و ابراز خرسندی نمود که در دوره تخصص یکی از داکتران طبقه اناث نمرات بلند را بدست آورده و مقام اول کسب کرده است.

معاون سیاسی ریاست الوزراء گفت که برای آموزش داکتران متخصص و تحصیلات عالی آنان در کشور زمینه خوب فراهم شده و جای افتخار است که کادرهای جوان ما از سوی استادان افغان آموزش می بینند.

وی خاطرنشان کرد که تمام تمرکز امارت اسلامی بالای امور انکشافی و عرضه خدمات به مردم می‌باشد.

محترم مولوی عبدالکبیر با یادآوری از اصلاحات در سکتور صحی کشور، خطاب به داکتران فارغ شده، گفت که امارت اسلامی از شما حمایت می‌کند و شما نیز تلاش کنید با توجه به ارزش‌های دینی، اعتماد مردم را بالای سکتور صحی بیشتر از این افزایش دهید.

وی ضمن تاکید بر ارائه خدمات بهتر از سوی ادارات مسئول، از سرمایه‌گذاران خواست که در سکتور صحت سرمایه گذاری نمایند.

محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء با اشاره به پیشرفت های امارت اسلامی افزود: آنانی که پیشرفت های صورت گرفته در افغانستان را تحمل نمی توانند، به تبلیغات منفی روی آورده اند.

همچنان مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء در این مراسم، ضمن تبریکی به داکتران متخصص جدیداً فارغ شده، از آنان خواست که بخاطر ارائه خدمات بهتر صحی به مردم افغانستان، از تمام توان خویش استفاده نمایند.

محترم مولوی عبدالسلام حنفی افزود که بخش صحی کشور به عنوان سکتور پاسخگو، به ابتکارات و اصلاحات بیشتر نیاز دارد و خاطرنشان کرد که امارت اسلامی تلاش می کند تا خدمات صحی را به مناطق دور دست نیز برساند.

موصوف همچنان گفت که جلوگیری از واردات ادویه جات بی کیفیت، اولویت امارت اسلامی می باشد.

در این مراسم مولوی نورجلال سرپرست وزارت صحت عامه نیز صحبت کرد و ضمن یادآوری از پیشرفت ها در سکتور صحت، تعهد نمود که بخاطر حل مشکلات سکتور صحی اقدامات اساسی انجام خواهد شد.#