دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان قومی و متنفذین ولسوالی بگرامی

دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان قومی و متنفذین ولسوالی بگرامی

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروز با شماری از بزرگان و متنفذین قومی ولسوالی بگرامی ولایت کابل دیدار کرد.
در این دیدار ابتدا مولوی گلزار احمد حقانی رئیس امور مردمی و سیاسی ریاست عمومی دفتر ریاست الوزراء، ضمن خوش آمدید به بزرگان و متنفذین متذکره، گفت: مسئولین امارت اسلامی شب و روز در خدمت مردم می باشند و در راستای حل مشکلات آنان تلاش می کنند.
سپس مولوی محمد ظفر صدیقی و حاجی زېړي گل احمدزی به نمایندگی از دیگران صحبت کردند و مشکلات محلی شان را در عرصه های مختلف با رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء شریک ساختند.
محترم داکتر ملا عبدالواسع پس از استماع صحبت های آنان، گفت: اکنون نظام اسلامی که برای برقراری آن تمام مردم افغانستان قربانی داده اند، در کشور حاکم است و باید برای تقویت آن حمایت های بیشتر صورت گیرد.
وی با اشاره بر اینکه دامن فساد برچیده شده و برای حل مشکلات دروازه ارگ باز است، گفت که صدای مردم شنیده می شود و امارت اسلامی بخاطر حل مشکلات آنان راه های حل مناسب جستجو می کند.
رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء در اخیر سخنانش گفت که خواست ها و پیشنهادات شما بخاطر حل با ادارات مربوطه امارت اسلامی شریک خواهد شد.#