دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از متنفذین و وکلای گذر ناحیه چهارم شهر کابل

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از متنفذین و وکلای گذر ناحیه چهارم شهر کابل

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز با شماری از متنفذین و وکلای گذر ناحیه چهارم شهر کابل دیدار کرد.

متنفذین و وکلای متذکره از همکاری معاون سیاسی ریاست الوزراء بخاطر حل مشکلات مردم تشکر کرده، گفتند که باز بودن دروازه ادارات حکومتی به روی مردم در راستای حل مشکلات کمک کرده و مردم از این اقدام خرسند می باشند.

وکلای و متنفذین ناحیه چهارم شهر کابل، آغاز توسعه شهر کابل را برای پایتخت مفید خوانده، افزودند که از پروژه‌های آغاز شده حمایت می کنند.

بزرگان مذکور با مطرح کردن برخی از پیشنهادات شان، گفتند که شاروالی کابل باید برای بهبود امور و حل به موقع مشکلات شهروندان کابل، زمینه مشوره های هرچه بیشتری را فراهم نماید.

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به متنفذین و وکلای گذر متذکره، تلاش های شهروندان را در راستای امنیت و حل برخی از مشکلات دیگر شهر کابل، مورد تقدیر قرار داد.

محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء افزود که امارت اسلامی امور خویش را در روشنایی شریعت و به اساس خواست ها و مشوره های مردم به پیش می برد و ملت مطمئن باشند که مسئولین به هر مشکل شان توجه می کنند.

محترم مولوی عبدالکبیر در اخیر صحبت هایش به متنفذین ناحیه چهارم شهر کابل اطمینان داد که به پیشنهادات آنان رسیدگی خواهد شد.#