دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان و متنفذین ولسوالی خیوه ننگرهار

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان و متنفذین ولسوالی خیوه ننگرهار

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز با شماری از علمای کرام و متنفذین قومی ولسوالی خیوه ولایت ننگرهار دیدار نمود.

در این دیدار بزرگان قومی و علمای متذکره، تلاش‌های امارت اسلامی را در راستای خدمت به مردم تقدیر نموده، گفتند که مسئولین محلی تا اندازه توان شان با آنان همکاری کرده و در زمینه حل مشکلات گام های استوار برداشته اند.

همچنان این علماء و متنفذین از همکاری معاونیت سیاسی ریاست الوزراء تشکر نمودند و خواهان احداث سرک ها، مدارس، دیوارهای استنادی بخاطر جلوگیری از سیلاب ها و تطبیق سایر پروژه‌های عمرانی در ولسوالی خیوه ننگرهار شدند.

سپس محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به متنفذین و علمای ولسوالی خیوه ننگرهار، گفت که مردم می توانند با جرأت کامل خواست ها و پیشنهادات خود را با مسئولین امارت اسلامی شریک سازند.

به گفتهٔ محترم مولوی عبدالکبیر، بخاطر حل مشکلات مردم ولسوالی خیوه، امارت اسلامی در محدوده امکانات خویش تلاش می نماید و برخی از پروژه های بزرگ آنرا را در بودجه شامل خواهد ساخت.

در اخیر این دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء حل مشکلات مردم را مسئولیت حکومت دانست و خاطرنشان کرد که امارت اسلامی به همین هدف کار و تلاش می کند.#