دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از والیان اداره پیشین

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از والیان اداره پیشین

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز با شماری از والیان اداره پیشین در دفتر کاری خویش دیدار نمود.

در این دیدار والیان اداره پیشین ضمن تقدیر از پالیسی های امارت اسلامی، از وضعیت جاری کشور ابراز خرسندی کردند و برای تداوم آن از همکاری همه جانبه شان اطمینان دادند.

والیان متذکره گفتند که اکنون در کشور امنیت سرتاسری آمده و مال و عزت هر افغان مصئون است، بنابراین مکلفیت همه ماست که در کنار امارت اسلامی ایستاده شویم و برای ثبات و دوام این نظام مشترکا کار نماییم.

آنان همچنان تجربه ها، مشوره ها و پیشنهادات شانرا با معاون سیاسی ریاست الوزراء شریک ساختند.

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن تشکر از آنان، گفت که افغانستان خانه مشترک تمام افغان ها و امارت اسلامی نظام مشترک آنهاست و دروازه های امارت اسلامی بدون تبعیض به روی همه باز می‌باشند.

وی افزود که نظام اسلامی در اثر فداکاری مردم مجاهد افغانستان آمده است، پس امارت اسلامی هیچگاهی با ملت خود خیانت نخواهد کرد.

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء گفت که امارت اسلامی عفوه عمومی را در افغانستان اعلان کرده است، هیچ کسی حق ندارد به فرد دیگری طعنه دهد و یا به سبب عملکردهای گذشته انتقادش کند.

محترم مولوی عبدالکبیر در اخیر سخنانش بالای تمام افغان های مقیم خارج صدا کرد که دوباره به وطن خویش برگردند و زندگی باعزت را اختیار نمایند.#