دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از متنفذین و علماء اهل تشیع

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از متنفذین و علماء اهل تشیع

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز با شماری از متنفذین و علماء اهل تشیع در حالیکه شیخ مدار علی کریمی بامیانی معین وزارت شهرسازی و مسکن نیز حضور داشت، دیدار کرد.
علماء و متنفذین مذکور در صحبت های شان از همکاری معاونیت سیاسی ریاست الوزراء ابراز خرسندی کرده، گفتند که هیچ نظام در مقایسه با امارت اسلامی صدای مردم هزاره و شیعه را نشنیده است. امارت اسلامی بر اساس ضرورت برای آنان موقع شریک سازی نظریات و مشوره ها را فراهم کرده است.
آنان خاطرنشان کردند که مسئولین امارت اسلامی در تمام کشور با مردم برخورد نیک و مناسب دارند و بر همکاری بیشتر تاکید ورزیدند.
علماء متذکره افزودند که در زمینه از بین بردن تاثیرات اشغال در کشور در کنار حکومت، علماء و ملت نیز مسئول می باشند تا مشترکاً در این راستا کار کنند.
آنان از همکاری شان در حراست از وحدت ملی در کشوراطمینان داده، خاطرنشان کردند که در بخش های مختلف با امارت اسلامی همکاری می کنند. علماء و متنفذین متذکره برخی از پیشنهادات را به منظور حل مشکلات شان، به محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء سپردند.
محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به بزرگان و علماء اهل تشیع، از تلاش ها و همکاری های آنان با امارت اسلامی ابراز امتنان کرد.
محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء گفت که امارت اسلامی از همکاری علماء اهل تشیع مطمئن است و حکومت نیز تلاش می کند تا نظر و‌مشوره های آنان را به موقع استماع نموده و بخاطر مشکلات شان، راه حل را جستجو کند.
محترم مولوی عبدالکبیر افزود که ادارات امارتی بخاطر حل مشکلات آنان دست به کار خواهند شد و به خواست های شان، رسیدگی صورت می گیرد.#