دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با مهتمم مدرسه جامعه محمدیه ننگرهار

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با مهتمم مدرسه جامعه محمدیه ننگرهار

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با محترم شیخ ریاض الله مهتمم مدرسه جامعه محمدیه ننگرهار دیدار نمود.
در این دیدار ابتدا محترم شیخ ریاض الله راجع به وضعیت اجتماعی، فرهنگی و مدارس در ولایت ننگرهار خدمت مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء معلومات ارائه کرد.
 مهتمم مدرسه محمدیه با قدردانی از زحمات و تلاش های مسئولین امارت اسلامی در راستای تأمین امنیت و رفاه مردم، گفت: جای نهایت خرسندی است که امروز طلاب مدارس و متعلمین مکاتب می توانند همزمان علوم دینی و عصری را فرا گیرند.
محترم شیخ ریاض الله همچنان از مسئولین امارت اسلامی تقاضا کرد تا در زمینه توسعه مدارس و مکاتب در سرتاسر کشور توجه خاص نمایند.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مهتمم مدرسه محمدیه ننگرهار، گفت که تأمین امنیت، ارائه خدمات برای شهروندان در زمینه های مختلف و فراهم سازی رفاه و آسایش برای آنان از وظایف امارت اسلامی است و مسئولین در این راستا از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نمی‌ورزند.
 محترم مولوی عبدالسلام حنفی در رابطه به موضوعاتی که از طرف مهتمم مدرسه محمدیه مطرح گردید، خاطرنشان کرد که امارت اسلامی با در نظرداشت امکانات دست داشته خود در زمینه توسعه کمی و کیفی مدارس و مکاتب توجه خاص دارد و در زمینه از هیچ گونه کوشش و تلاش دریغ نخواهد کرد.#