دیدار رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء با رئیس اتاق پیشه وران و دکانداران و هیات عامل تانک داران شهر کابل

دیدار رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء با رئیس اتاق پیشه وران و دکانداران و هیات عامل تانک داران شهر کابل

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروز با شیر آقا سخی رئیس اتاق پیشه وران و دکاندارن و هیات عامل تانک داران شهر کابل دیدار نمود.

در این دیدار ابتدا مولوی گلزار احمد حقانی رئیس امور سیاسی و مردمی ریاست عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء، ضمن خوش آمدید به آنان، گفت: دفتر ریاست عمومی ریاست الوزراء همواره بخاطر حل مشکلات اقشار مختلف مردم، خواست ها و پیشنهادات آنان را می شنود و در راستای حل آن تلاش می نماید.

سپس محترم شیرین آقا سخی رئیس اتاق پیشه وران و دکانداران، طی صحبتی ضمن ابراز امتنان از توجه مسئولین امارت اسلامی بخاطر حل مشکلات شان، در مورد فعالیت های اتاق پیشه وران و دکاندارن معلومات ارائه کرد.

وی ضمن ابراز امتنان از عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله بخاطر فرمان کاهش مالیات در بخش های مختلف، افزود که پس از فتح کابل ما با همکاری کسبه کاران در بازار حضور فعال داشتیم و کمبودی مواد غذایی و تیل احساس نگردید و حجم عواید خویش را بلند بردیم.

همچنان حاجی ذبیح الله عضو اتاق پیشه وران و دکانداران گفت که اکنون در حدود چهار هزار تانک تیل در سراسر افغانستان فعالیت دارند که الحمدلله تانک های تیل معیاری و بازسازی گردیده و به سیستم عصری عیار شده اند. موصوف خواست ها و پیشنهادات تانک داران و سایر پیشه وران را در مورد حل مشکلات جوازها، تعیین محلات مشخص به غرفه داران و دست فروشان و تجدید نظر در داوطلبی دوباره تانک های تیل و گاز با رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء شریک ساختند.

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء پس از استماع خواست ها و پیشنهادات آنان، گفت که ما با اصناف مختلف، تاجران و سرمایه گذاران و مردم عام همواره جلسات داریم و خواست ها و پیشنهادات شانرا بخاطر حل با مسئولین مربوطه و در صورت ضرورت با رهبری امارت اسلامی شریک ساخته ایم.

وی افزود: ما اگر افغانستان را یک خانه فرض کنیم، توجه به نظافت، آبادی، ترقی و حفاظت آن مسئولیت مشترک همه ما می باشد و از اینکه مردم ما در بیشتر از چهار دهه گذشته مشکلات زیادی را متحمل شده اند، باید از شفقت، نرمش و ترحم کار بگیریم نباید بالای مردم فشار بیاوریم.

رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء در اخیر سخنانش به اعضای اتاق پیشه وران و دکاندارن و هیات عامل تانک داران اطمینان داد که خواست ها و پیشنهادات شان بخاطر حل با ادارات مربوطه شریک خواهد شد.#