دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با اعضای اتحادیه حمایت از تاجران و کسبه کاران کابل

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با اعضای اتحادیه حمایت از تاجران و کسبه کاران کابل

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز با اعضای اتحادیه حمایت از تاجران و کسبه کاران کابل دیدار نمود.

در این دیدار که نمایندگان شرکت ها و مارکیت های تجارتی و کسبه کاران حضور داشتند، آنان از همکاری امارت اسلامی تشکر کرده، افزودند که با آمدن نظام اسلامی بسیاری از مشکلات شان حل شده است.

آنان افزودند که تاجران افغان علاقمند سرمایه‌گذاری بیشتر در کشور می باشند تا از این طریق هزاران فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد و سبب رشد اقتصادی نیز گردد.

اعضای اتحادیه حمایت از تاجران و کسبه کاران کابل، گفتند که سرمایه‌گذاران افغان در بخش احداث شاهراه واخان آماده همکاری با امارت اسلامی می باشند. همچنان اگر در شهرک صنعتی برای شان زمین داده شود، در بخش تولیدی نیز کار را آغاز می‌کنند.

اعضای اتحادیه حمایت از تاجران و کسبه کاران کابل پیشنهادات شان را به منظور انجام بهتر کارهای شان از سوی شاروالی و شماری از ادارات مربوطه، به محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء سپردند.

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به تاجران متذکره افزود: همانگونه که برقراری نظام اسلامی آرمان مشترک تمام افغان ها بود، بنابراین هر افغان بالای حکومت حق دارد و می تواند نظریات و خواست های شان را با امارت اسلامی شریک سازند.

معاون سیاسی ریاست الوزراء سرمایه گذاری سرمایه گذاران افغان را در داخل کشور مهم دانست و گفت که امارت اسلامی از فعالیت های آنان حمایت می کند.

در اخیر این دیدار محترم مولوی عبدالکبیر با یادآوری از غور بالای پیشنهادات تاجران، گفت که ادارات مربوطه با آنان در رابطه به حل مشکلات، نشست های مشترک خواهند داشت.#