دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از علماء اهل تشیع

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از علماء اهل تشیع

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با تعدادی از علماء اهل تشیع دیدار نمود.
در این دیدار نخست محترم استاد محمد اکبری و شیخ نعمت الله غفاری صحبت نمودند و از تأمین امنیت در کشور و کارهای انکشافی که از سوی امارت اسلامی صورت گرفته ابراز خرسندی کردند.
آنان افزودند که طی جنگ‌های سال‌های گذشته زیربناهای کشور به شدت تخریب گردیده و ملت افغانستان آسیب فراوان دیدند و حالا تحت حاکمیت امارت اسلامی در کشور مرحلۀ تثبیت و تحکیم نظام، ارائۀ خدمت به مردم و آبادی وطن فرارسیده و لازم است تا همه دست به دست همدیگر داده، اتحاد و همسبتگی خود را حفظ نماییم.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء با ابراز خرسندی از این دیدار، از تلاش‌های علماء و بزرگان جهت تنویر اذهان عامه و تحکیم اتحاد و اتفاق در میان ملت افغانستان قدردانی بعمل آورد.
معاون اداری ریاست الوزراء افزود که افغانستان خانۀ مشترک همۀ ساکنین این کشور است و باید در آبادی و ترقی آن متحدانه کوشش کنیم.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی در اخیر سخنانش از علمای کشور خواست تا بخاطر رساندن حقایق و ارتقای سطح آگاهی مردم تلاش نمایند.#