دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با قوماندان امنیه ولایت لغمان

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با قوماندان امنیه ولایت لغمان

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با محترم مولوی نجیب الله بدخشی قوماندان امنیه ولایت لغمان دیدار نمود.

در این دیدار ابتدا قوماندان امنیه ولایت لغمان راجع به وضعیت اجتماعی، امنیتی و مجاهدین این ولایت و نیز کارکردها و فعالیت های ادارات محلی خصوصاً قوماندانی امنیه به مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء گزارش ارائه کرد.

 وی افزود که مسئولین و مجاهدین امارت اسلامی در این ولایت با تمام توان در زمینه ارائه خدمات و تأمین امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند و از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نمی ورزند.

 محترم مولوی نجیب الله بدخشی همچنان به موضوعات راه های مواصلاتی و راه اندازی پروژه های انکشافی در لغمان اشاره نمود و از مسئولین امارت اسلامی تقاضا کرد تا در زمینه توجه خاص نمایند.

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء ضمن ابراز خرسندی از دیدار با قوماندان امنیه ولایت لغمان، گفت که تأمین امنیت، ارائه خدمات برای شهروندان در زمینه های مختلف و فراهم سازی رفاه و آسایش برای آنان از تعهدات امارت اسلامی است و مسئولین باید در این راستا از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نورزند. 

محترم مولوی عبدالسلام حنفی در رابطه به موضوعاتی که از طرف قوماندان امنیه لغمان مطرح گردید، خاطرنشان کرد که امارت اسلامی با در نظرداشت امکانات دست داشته خود به موارد متذکره رسیدگی خواهد کرد.#