مراسمی در پیوند به سیرت حضرت محمد (ص) در مسجد جامع قصر سپیدار برگزار شد

مراسمی در پیوند به سیرت حضرت محمد (ص) در مسجد جامع قصر سپیدار برگزار شد

مراسمی در پیوند به سیرت حضرت محمد (ص) امروز در مسجد جامع قصر سپیدار معاونیت سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان به اشتراک شماری از مقامات و مسئولین امارت اسلامی برگزار گردید.
در این مراسم بر علاوه محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء، محترم شیخ محمد خالد حنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن النمکر و سمع شکایات، مولوی زر محمد حقانی معین وزارت حج و اوقاف و کارمندان ملکی و نظامی ریاست الوزراء حضور داشتند.
ابتدا محترم شیخ محمد خالد حنفی طی صحبتی در مورد ابعاد مختلف شخصیت حضرت محمد (ص) روشنی انداخت و گفت که ضمن مطالعه سیرت النبی (ص) به تدویر این چنین مجالس نیاز است تا هر مسلمان سنت پیامبر اسلام را در زندگی عملی نموده و پیام اسلام را به دیگران برساند.
محترم شیخ محمد خالد حنفی در رابطه به مسئولیت های مسلمانان در جامعه صحبت کرد و افزود که باتوجه به شخصیت کامل و همه جانبه نبی کریم (ص)، باید تمام امور زندگی به اساس سنت ها به پیش برده شوند.
همچنان مولوی زر محمد حقانی در مورد سیرت حضرت محمد (ص) صحبت کرده، گفت که خوشبختانه نظام اسلامی در کشور به اساس سنت های نبی کریم (ص) کار می کند و تمام قوانین در روشنایی اسلام ترتیب و توشیح می گردد.
به گفته محترم حقانی، پس از پیروزی امارت اسلامی، اقدامات جدی علیه منکرات صورت گرفته و‌‌ تمام علماء می توانند نظریات خود را در رابطه به موضوعات قابل بحث، به گونه مستقیم با ادارات مربوطه شریک کنند.#5321:12