دیدارهای جداگانه معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان و متنفذین قومی ولایت ننگرهار

دیدارهای جداگانه معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از بزرگان و متنفذین قومی ولایت ننگرهار

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان با شماری از بزرگان و متنفذین قومی ولایت ننگرهار به گونه جداگانه دیدار نمود.

در دیدار نخست، متنفذین قومی مهمند، شینوار و خوگیانی گفتند که از نظام اسلامی حمایت می‌کنند و با حکومت بخاطر پایداری امنیت کامل کشور همکار می باشند. 

بزرگان و متنفذین قومی متذکره، از همکاری معاونیت سیاسی ریاست الوزراء تشکر کرده، گفتند که همیشه صدای شان از جانب امارت اسلامی شنیده شده و به پیشنهادات شان از سوی ادارات مسئول رسیدگی شده است.

این متنفذین قومی مهمند، شینوار و خوگیانی، آمدن نظام اسلامی را سبب پایان بسیاری از مشکلات دانستند و بعضی از پیشنهادات و مشوره های شان را با محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء شریک ساختند.

به همین ترتیب در دومین دیدار، متنفذین قومی و علمای ولسوالی های شش گانه شینوار با تشکر از همکاری های معاون سیاسی ریاست الوزراء، گفتند که مشکلات قوم شینوار در ننگرهار از سوی مسئولین امارت اسلامی حل شده و مردم از این اقدام خرسند هستند.

بزرگان و علمای شینوار ضمن یادآوری از برخورد نیک امارت اسلامی، گفتند که در هر عرصه با حکومت همکار بوده و از آن حمایت می کنند.

 همچنان در این دیدار، بزرگان و متنفذین قومی شینوار در رابطه به برخی مسایل مشوره ها و نظریات شان را با معاون سیاسی ریاست الوزراء شریک ساخته و خواستار احداث سرک در شینوار از سوی حکومت گردیدند.

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به آنان، گفت که شنیدن صدای مردم و رسیدگی به پیشنهادات شان مسئولیت امارت اسلامی می باشد.

محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء افزود که سلسله کمک به فقرا در برخی از مناطق ننگرهار از سوی مسئولین حکومتی آغاز شده و امید است به سایر مناطق این ولایت نیز گسترش یابد.

محترم مولوی عبدالکبیر گفت که ملت اطمینان داشته باشد که به ارزش‌های ملی و دینی معامله نمی شود و همانگونه که امارت اسلامی از میان مردم برخاسته است، به همینگونه به موقع صدا و خواست های مردم را می شنود‌.

در اخیر این دیدارها محترم مولوی عبدالکبیر با تاکید گفت که خواست های مردم ننگرهار با ادارات مربوطه شریک می گردد و در راستای حل آن تلاش خواهد شد.#