دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با رئیس مؤسسۀ خیریۀ ارغندیوال

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با رئیس مؤسسۀ خیریۀ ارغندیوال

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با محترم میرویس ارغندیوال رئیس مؤسسۀ خیریۀ ارغندیوال دیدار نمود.

در این دیدار نخست محترم میرویس ارغندیوال راجع به کارکردها، فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤسسۀ خیریۀ ارغندیوال خدمت مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء معلومات ارائه نمود. 

محترم ارغندیوال گفت که این مؤسسه در راستای کمک به مردم افغانستان و خدمت به تعلیم و تربیه چند باب مکتب را در ولایات مختلف کشور تأسیس نموده و در نظر دارد ۶۴ باب مکتب دیگر را در ۳۴ ولایت کشور تأسیس کند. همچنان افزود که مؤسسه در نظر دارد به شفاخانه‌های ولایتی امبولانس، لابراتوار و ادویه کمک نماید. 

رئیس مؤسسۀ ارغندیوال گفت آنها می‌خواهند فارم‌های زراعتی را در ولایات مختلف جهت بالابردن رفاه و آسایش مردم به کار بیاندازند و در راستای اجرای فعالیت‌های فوق خواهان همکاری و توجه مسئولین امارت اسلامی گردید.

متقابلاً محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء با ابراز خرسندی از دیدار با محترم میرویس ارغندیوال، از فعالیت‌ها و کارکردهای مؤسسۀ متذکره ابراز امتنان نمود.

معاون اداری ریاست الوزراء گفت که افغانستان خانۀ مشترک همۀ افغان‌ها بوده و جان و مال همه هموطنان در کشور مصئون می‌باشد و از هموطنان که در خارج از کشور زندگی می‌کنند خواست به کشور برگشته و در آبادی و توسعۀ کشور سهیم گردند.

 معاون اداری ریاست الوزراء در اخیر سخنانش، گفت که امارت اسلامی آمادۀ هرگونه همکاری با آنها جهت کمک رسانی به مردم افغانستان می‌باشد.#