دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از علماء، بزرگان و محاسن سفیدان ولایت فاریاب

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از علماء، بزرگان و محاسن سفیدان ولایت فاریاب

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با جمعی از علماء، بزرگان و محاسن سفیدان ولایت فاریاب دیدار نمود.
در این دیدار ابتدا آنان در مورد وضعیت اجتماعی و اقتصادی و نیز مشکلات و چالش های مردم ولایت فاریاب خدمت مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء معلومات ارائه کردند.
آنان خاطر نشان کردند که خوشبختانه با سعی و تلاش شبانه روزی مجاهدین و مسئولین امارت اسلامی مردم از امنیت و آسایش برخوردارند و با خیال آسوده به امور روز مره شان می پردازند.
علماء، بزرگان و محاسن سفیدان ولایت فاریاب همچنان به تعلیم و تربیه، صحت، ایجاد فرصت های شغلی و امور انکشافی اشاره نمودند و از مسئولین امارت اسلامی تقاضا کردند در زمینه توجه جدی نمایند.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء ضمن ابراز خرسندی از دیدار با علماء، بزرگان و محاسن ولایت فاریاب، گفت که تأمین امنیت، ارائه خدمات برای شهروندان در زمینه های مختلف و فراهم سازی رفاه و آسایش برای آنان از وظایف امارت اسلامی است و مسئولین در این راستا از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نمی‌ورزند.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی در رابطه به موضوعاتی که از طرف آنان مطرح گردیده بود، خاطرنشان کرد که امارت اسلامی با در نظرداشت امکانات دست داشته در زمینه موارد فوق رسیدگی خواهد کرد.#