دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از علمای کرام، بزرگان قومی و قوماندانان جهادی مرکز و ولسوالی های ولایت پنجشیر

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از علمای کرام، بزرگان قومی و قوماندانان جهادی مرکز و ولسوالی های ولایت پنجشیر

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، امروز طی یک نشست خاص با شماری از علمای کرام، بزرگان قومی و قوماندانان جهادی مرکز و ولسوالی های ولایت پنجشیر در حالی دیدار کرد که شماری از اعضای کابینه، والی پنجشیر و مسئولین محلی نیز حضور داشتند.
در این نشست بزرگان متذکره حمایت شان را از امارت اسلامی و نظام اسلامی ابراز کرده، افزودند که بخاطر ثبات نظام و حفاظت از آن، آماده هرگونه همکاری می باشند.
مجاهدین و متنفذین پنجشیر ابراز خرسندی کردند که امارت اسلامی بدون هرگونه تبعیض دروازه اش را به روی اقوام باز گذاشته و افغان ها می توانند خواست ها، مشکلات و پیشنهادات شان را با مقامات و مسئولین شریک سازند.
آنان گفتند: کسانی که از بیرون علیه امارت اسلامی تبلیغ می کنند و صدای مخالفت را بلند می نمایند، از افغانستان و به‌ویژه از پنجشیر نمایندگی کرده نمی توانند و نه افغان ها آنان را می پذیرند.
بزرگان قومی پنجشیر گفتند که تبلیغات منفی بالای مردم پنجشیر هیچگاه تاثیر نمی گذارد و به کسی اجازه نمی دهند تا علیه نظام حرکت نماید. آنان ضمن در خواست اعمار دیوارهای استنادی، سرک ها، آغاز دوباره پروژه های نیمه کاره گذشته و افزایش تشکیل اداری این ولایت، مشکلات شان را با معاون سیاسی ریاست الوزراء شریک ساختند.
در ادامهٔ این نشست، علمای پنجشیر گفتند که پس از فتح تمام اموال بیت المال به حکومت سپرده شده و اکنون هماهنگی خوبی میان حکومت و مردم در این ولایت به میان آمده است.
محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به علما و متنفذین پنجشیر، گفت که جهاد مجاهدین پنجشیر علیه شوروی سابق بسیار ارزشمند بود و امارت اسلامی به آن به دیدهٔ قدر می نگرد.
محترم مولوی عبدالکبیر گفت که بعد از ختم اشغال در کشور نظام سچهٔ اسلامی حاکم و افغانستان دارای نظام اسلامی مستقل و قوی است. وی افزود که امارت اسلامی هیچ وقت به تبعیض و تعصب اجازه نمی دهد و بخاطر انکشاف متوازن، پروژه های عمرانی را آغاز کرده است.
 محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء خطاب به بزرگان پنجشیر، گفت که امارت اسلامی بالای تمام پیشنهادات آنان غور می کند و در صورت ضرورت، پیشنهادات آنان را به زعیم امارت اسلامی می رساند.
در اخیر این دیدار نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت، شیخ محمد خالد حنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ملا عبدالحق وثیق رئیس عمومی استخبارات، قاری فصیح الدین فطرت لوی درستیز وزارت دفاع ملی و حافظ محمد حکیم آغا والی پنجشیر در مورد رسیدگی به خواست های متنفذین و علمای پنجشیر صحبت کردند و اطمینان دادند که به حل مشکلات پنجشیر توجه بیشتری خواهند کرد.#