دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با معاون والی ولایت پکتیکا

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با معاون والی ولایت پکتیکا

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با محترم مولوی مخدوم عبدالسلام سعادت معاون والی ولایت پکتیکا دیدار نمود.
در این دیدار معاون والی پکتیکا در مورد وضعیت اجتماعی، اقتصادی، امنیتی ولایت پکتیکا و نیز کارکردها و فعالیت های ادارات محلی در ولایت متذکره خدمت مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء گزارش ارائه کرد.
 موصوف گفت که مسئولین و مجاهدین امارت اسلامی در این ولایت با تمام توان در امر ارائه خدمات و تأمین امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند و از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نمی ورزند.
محترم مولوی مخدوم عبدالسلام سعادت هم چنان به موضوعات مانند تعلیم و تربیه، صحت، راه های مواصلاتی و راه اندازی پروژه های انکشافی در پکتیکا اشاره نمود و از مسئولین امارت اسلامی تقاضا کرد تا در زمینۀ موضوعات فوق توجه خاص نمایند.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء ضمن ابراز خرسندی از دیدار با معاون والی ولایت پکتیکا، گفت که تأمین امنیت، ارائه خدمات برای شهروندان در زمینه های مختلف و فراهم سازی رفاه و آسایش برای آنان از وظایف امارت اسلامی است و مسئولین در این راستا از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نورزند.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی در رابطه به موضوعاتی که از طرف معاون ولایت پکتیکا مطرح گردید، خاطرنشان کرد که امارت اسلامی با در نظرداشت امکانات دست داشته خود در زمینه موارد فوق رسیدگی خواهد کرد.#