دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از تاجران و سرمایه‌گذاران بحرین و روسیه

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از تاجران و سرمایه‌گذاران بحرین و روسیه

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز با شماری از تاجران و سرمایه‌گذاران بحرین و روسیه در قصر سپیدار دیدار نمود.

در این دیدار ابتدا سرمایه‌گذاران متذکره برای سرمایه‌گذاری در افغانستان ابراز آمادگی کرده، گفتند که علاقمند هستند که بر علاوه استخراج معادن، امنیت هوانوردی و آموزش افراد مسلکی آن، در بخش های صحی و سایر عرصه ها سرمایه‌گذاری نمایند.

آنان گفتند که شرایط سرمایه‌گذاری در افغانستان و حمایت امارت اسلامی از سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاران و شرکت های مقیم خارج را علاقمند نموده که در افغانستان کار نمایند.

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن خوش آمدید به سرمایه گذاران و تاجران متذکره گفت که پس از فتح‌ از سوی امارت اسلامی، تمرکز بیشتر بالای تقویت اقتصادی شده و در سه سال گذشته در این بخش تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

معاون سیاسی ریاست الوزراء از تاجران و سرمایه‌گذاران بحرین و روسیه تشکر نمود که برای سرمایه گذاری در افغانستان علاقمند می باشند و اطمینان داد که امارت اسلامی به تمام سرمایه‌گذاران سهولت ها و شرایط لازم را فراهم نموده است.

معاون سیاسی ریاست الوزراء افزود که فرصت های خوب کار در افغانستان وجود دارد که باید از آنها استفاده شود. اکنون در بخش های استخراج نفت و سایر مواد معدنی، دواسازی و احداث بندها و سرک ها پروژه های اساسی در حال تطبیق می باشند.#