دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از علماء و متنفذین ولایت پکتیکا

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از علماء و متنفذین ولایت پکتیکا

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان عصر امروز با تعدادی از علماء و متنفذین ولایت پکتیکا دیدار نمود.
در این دیدار نخست آنان راجع به وضعیت اجتماعی، اقتصادی و امنیتی در ولایت پکتیکا خدمت مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء معلومات ارائه کردند.
علماء و متنفذین ولایت پکتیکا با قدردانی از زحمات و تلاش های مسئولین امارت اسلامی در راستای امنیت و رفاه مردم به موضوعات مانند مدارس و مکاتب، صحت، راه های مواصلاتی و راه اندازی پروژه های انکشافی اشاره نمودند و از مسئولین امارت اسلامی خواستار توجه خاص در زمینۀ موضوعات فوق گردیدند.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء ضمن ابراز خرسندی از دیدار با علماء و متنفذین ولایت پکتیکا، گفت که تأمین امنیت، ارائه خدمات برای شهروندان در زمینه های مختلف و فراهم سازی رفاه و آسایش برای آنان از وظایف امارت اسلامی است و مسئولین در این راستا از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نمی‌ورزند.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی در رابطه به موضوعاتی که از طرف علماء و متنفذین متذکره مطرح شد، خاطرنشان کرد که امارت اسلامی با در نظرداشت امکانات دست داشته خود در زمینه موارد فوق رسیدگی خواهد کرد.#