دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با مسئولین و چند تن از داکتران وزارت صحت عامه

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با مسئولین و چند تن از داکتران وزارت صحت عامه

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، امروز با مسئولین و چند تن از داکتران وزارت صحت عامه دیدار کرد.
در این دیدار مسئولین و داکتران متذکره ضمن ارائه معلومات در مورد امور کاری شان، از پیشرفت های اخیر در سکتور صحی یادآوری کرده، گفتند که پس از پیروزی امارت اسلامی در تمام بخش ها به شمول صحت تغییرات مثبت آمده و تسهیلات صحی به مناطق دوردست رسیده است.
آنان افزودند که با تطبیق چندین طرح جدید در بخش صحی که تحت کار می باشند، خدمات بهتر برای افراد نیازمند در شفاخانه های دولتی ارائه خواهد شد و مشکلات موجود خاتمه میابد.
همچنان آنان پیشنهادات شانرا در زمینه حل مشکلات و ارتقای ظرفیت علمی کارکنان صحی، به محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء شریک ساختند.
محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن تشکر از مسئولین و داکتران صحت عامه، تلاش های آنان را در بخش صحی مورد تقدیر قرار داد و افزود که داکتران افغان در شرایط دشوار به مردم خدمت می کنند و امارت اسلامی ضمن حمایت از آن ها، تلاش مینماید تا تسهیلات لازم را به آنان فراهم سازد.
محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء، گفت که امارت اسلامی بخاطر خودکفایی سکتور صحت در کشور به دست کادرهای افغان، کار را آغاز کرده است. همچنان به آنان اطمینان داد که بالای پیشنهادات شان غور خواهد شد.#