دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از علماء و متنفذین ولسوالی مُردیان ولایت جوزجان

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از علماء و متنفذین ولسوالی مُردیان ولایت جوزجان

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز با تعدادی از علماء و متنفذین ولسوالی مُردیان ولایت جوزجان دیدار نمود.
در این دیدار ابتدا آنان راجع به اوضاع اجتماعی، اقتصادی و امنیتی ولسوالی متذکره، خدمت مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء معلومات ارائه کردند.
آنان گفتند که ملت افغانستان بعد از سال‌ها نا امنی و بی ثباتی به امنیت و آرامش رسیده که بدون شک نتیجۀ تلاش‌ها و زحمات مجاهدین و مسئولین امارت اسلامی می‌باشد. علماء و متنفذین ولسوالی مُردیان هم‌چنان به موضوعات مدارس، مکاتب، کلینیک‌های صحی، راه‌های مواصلاتی و امور انکشافی پرداختند و از مسئولین امارت اسلامی خواستند در زمینه توجه ویژه نمایند.
متقابلاً محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء ضمن خوش‌آمدید به علماء و متنفذین متذکره، خدمت رسانی به مردم و تأمین امنیت و آرامش آنان را از وظایف مسئولین امارت اسلامی خواند و گفت مسئولین امارت اسلامی در مرکز و ولایات موظف به تلاش شبانه روزی جهت ارائه خدمات به مردم در زمینه‌های مختلف می‌باشند.
معاون اداری ریاست الوزراء در خصوص موضوعات مطرح شده از سوی علماء و متنفذین ولسوالی مُردیان، گفت که امارت اسلامی خواسته‌های آنان را مورد بررسی قرار داده و در حد امکان اقدامات لازم را انجام خواهد داد.#