معاون سیاسی ریاست الوزراء طی سفری به کاپیسا، در نشست بزرگ مردمی اشتراک نمود

معاون سیاسی ریاست الوزراء طی سفری به کاپیسا، در نشست بزرگ مردمی اشتراک نمود

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز طی سفری به ولایت کاپیسا، در نشست بزرگ مردمی اشتراک و سخنرانی کرد‌.

در این نشست بزرگ مردمی که در آن لوی درستیز وزارت دفاع ملی، معین وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، مسئولین محلی، علمای کرام ، مجاهدین، بزرگان قومی، فرهنگیان و جوانان حضور داشتند، ابتدا قاری احسان الله بریال والی کاپیسا ضمن خوش آمدید به مهمانان، گفت: ما همیشه خواسته های هموطنان را به بزرگان امارت اسلامی رسانیده ایم و امروز مسئولین و بزرگان امارت اسلامی به ولایت کاپیسا تشریف آورده تا خواست ها و پیشنهادات شما را از نزدیک استماع نمایند.

 محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء طی سخنرانی خویش، از شهدای برحق جهاد در مقابل روس ها و شهدای ۲۰ ساله مجاهدین امارت اسلامی در مقابل امریکا و ناتو یاد نموده، گفت که آرزوی آنها تحکیم نظام اسلامی درکشور بود که خوشبختانه امروز شاهد حاکمیت نظام اسلامی در افغانستان هستیم.

معاون سیاسی ریاست الوزراء گفت که این نظام با قربانی های بی شماری به میان آمده است و امروز ما و شما باید در حفظ نظام اسلامی تلاش نمائیم. وی افزود که درقسمت فعال سازی نساجی گلبهار ، بند باغ دره و بند میاخیل تگاب توجه لازم مبذول خواهد شد.

همچنان محترم قاری فصیح الدین فطرت لوی درستیز وزارت دفاع ملی، از مجاهدت ۲۰ ساله امارت اسلامی، حفظ وحدت مردم پس از پیروزی امارت اسلامی و تلاش های نیروهای دفاعی و امنیتی در راستای تأمین امنیت سرتاسری و حراست از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور یادآوری کرد.

به همین ترتیب شیخ محمد فقیر معین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات طی صحبتی گفت که وزارت امربالمعروف مردم را به کار های نیک امر نموده و از منکرات منع می‌سازد و محتسبین این وزارت وظایف خویش را با ملایمت و به درستی انجام دهند. 

در این نشست بزرگ مردمی شیخ خواجه محمد فرید شخصیت علمی و فرهنگی ولایت کاپیساصحبت نموده، گفت که توجه بزرگان به تطبیق فرمان عفو امیرالمؤمنین حفظه الله تعالی باعث از بین بردن بسیاری از توطئه ها شده است. وی افزود که توجه به فعال سازی فابریکه نساجی گلبهار و احداث بند باغ دره زمینه اشتغالزایی را فراهم می نماید.

همچنان شیخ احسان الله ناصح رئیس شورای علمای این ولایت طی صحبتی، از منظوری۱۳۰ کیلو متر سرک از سوی امارت اسلامی برای ولایت کاپیسا قدردانی نمود و از حمایت مردم کاپیسا از نظام امارت اسلامی اطمینان داد.#