دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با هیأت داکتران موسسه خیریه البصر شفاخانه بین المللی الابراهیم کراچی

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با هیأت داکتران موسسه خیریه البصر شفاخانه بین المللی الابراهیم کراچی

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شام روز گذشته با هیأت داکتران موسسه خیریه البصر شفاخانه بین المللی الابراهیم کراچی در قصر سپیدار دیدار نمود.
در این دیدار هیأت مذکور در مورد فعالیت های موسسه خیریه البصر به معاون سیاسی ریاست الوزراء معلومات ارائه کردند و افزودند که این موسسه در کشورهای مختلف فقیر جهان داکتران را می فرستند و با آنان در بخش صحی کمک می‌کنند.
آنها افزودند که این هیأت یازده روز در افغانستان خواهند بود و تحت چتر هلال احمر افغانی در کابل روزانه ۱۰۰۰ الی ۱۲ صد مریضان را معاینه خواهند کرد و در بخش پرده چشم (کترک) هشتصد تا دوازده صد عملیات را به گونه رایگان انجام خواهند داد.
آنان گفتند که قبلاً نیز در هرات و مزار شریف فعالیت های مشابه را انجام داده اند و چهار مرتبه است که این کار را در کابل انجام میدهند.
همچنان آنان خاطرنشان کردند که یک شفاخانه معیاری چشم در افغانستان و در بعضی ولایات کمپلکس را ایجاد خواهند نمود که در شفاخانه متذکره برای داکتران افغان آموزش های مسلکی هم خواهند داد.
محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ضمن تشکر از آنان، گفت که تلاش های شما در راستای تداوی مریضان افغان های فقیر به گونه رایگان، به سازمان های بین المللی این پیام را میدهد که هر اداره می تواند در افغانستان به افغان‌ها خدمت نماید.
در اخیر این دیدار محترم معاون سیاسی رئیس الوزراء از همکاری به هیأت مذکور اطمینان داد.#