دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از متنفذین قوم احمدزی و مجاهدین جوزجان و سرپل

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با شماری از متنفذین قوم احمدزی و مجاهدین جوزجان و سرپل

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز با شماری از متنفذین قوم احمدزی مقیم ولسوالی بگرامی ولایت کابل و سه تن از دلگی مشران ولایات جوزجان و سرپل دیدار نمود.
ابتدا متنفذین قوم احمدزی ولسوالی بگرامی، حاکمیت نظام اسلامی را آرزوی بزرگ مردم یاد کرده، گفتند که با آمدن امارت اسلامی بسیاری از مشکلات مردم حل شده است. همچنان مشکلات و خواست های شانرا در عرصه های مختلف با معاون سیاسی ریاست الوزراء شریک ساختند.
به همین ترتیب مجاهدین ولایات جوزجان و سرپل با اشاره به فداکاری های مجاهدین در بیست سال اشغال، گفتند که اکنون نیز برای پایداری نظام اسلامی و خدمت به مردم به هرگونه همکاری و قربانی آماده می باشند.
 آنان ضمن پیشنهاد در زمینه دسترسی به خدمت مخابراتی، کلینیک، سرک و‌ ساخت پلچک ها در مناطق شان، خواستار همکاری امارت اسلامی در بخش حل مشکلات مردم در مناطق دورافتاده گردیدند.
سپس محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء، ضمن خوش آمدید به بزرگان قومی و دلگی مشران، تلاش های تمام مجاهدین و مردم را در ختم اشغال و آمدن نظام اسلامی مورد تقدیر قرار داد و افزود که امارت اسلامی خانه مشترک تمام افغان ها است که همه در آن، حق یکسان دارند.
به گفتهٔ محترم مولوی عبدالکبیر، مردم می توانند مشکلات و‌‌ خواست های شان را با امارت اسلامی شریک سازند، حکومت به مشکلات آنان رسیدگی نموده و صدای آنان را به موقع استماع می نماید.
محترم مولوی عبدالکبیر به متنفذین قوم احمدزی اطمینان داد که به منظور حل مشکلات آنان، به ادارات مربوطه هدایات لازم میدهد. وی افزود که امارت اسلامی با توجه به امکانات، به خواست های مردم جوزجان و سرپل رسیدگی می کند و ادارات مربوطه در این راستا هرچه عاجل دست به کار خواهند شد.#