دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با قوماندان امنیه پنجشیر

دیدار معاون سیاسی ریاست الوزراء با قوماندان امنیه پنجشیر

محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز با قاری احمدالله بدر قوماندان امنیه ولایت پنجشیر دیدار کرد.
در این دیدار محترم بدر از تامین امنیت سرتاسری در مرکز و ولسوالی های پنجشیر اطمینان داد و گفت که با مردم هماهنگی خوب دارد و مردم با ارگان های امنیتی همکار می باشند.
وی گفت که تعداد زیادی از جوانان ولایت پنجشیر بخاطر جذب در صفوف اردوی اسلامی و پولیس ثبت نام کرده اند که به زودی امور رسمی شان آغاز می شود.
قوماندان امنیه ولایت پنجشیر، گفت که بخاطر حل مشکلات مردم پنجشیر در کنار ادارات مسئول، کمیسیون خاص نیز کار می کند و گاهگاهی با مردم محل نشست دارد.
قاری احمدالله بدر در مورد نیازمندی هرچه بیشتر به پروژه های انکشافی در ولایت پنجشیر صحبت کرد و خواستار فرصت های کاری برای جوانان گردید.
محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء تلاش های مجاهدین امارت اسلامی را در راستای حفظ امنیت تقدیر کرد و گفت که گماشتن افراد واجد شرایط در بخش های نظامی و تلاش های مجاهدین، امنیت سرتاسری را در کشور تامین کرده است.
موصوف گفت که ضمن جذب شماری از جوانان در ادارات نظامی پنجشیر، با تطبیق پروژه های انکشافی در این ولایت فرصت های کاری به میان خواهد آمد.
همچنان محترم معاون سیاسی ریاست الوزراء گفت که تلاش صورت می گیرد تا به منظور جلوگیری از تخریبات سیلاب ها در پنجشیر، برای شماری از پروژه های اساسی بودجه اختصاص یابد.#