دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با شماری از علما و بزرگان ولسوالی خاکجبار

دیدار رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء با شماری از علما و بزرگان ولسوالی خاکجبار

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروز با شماری از علما و بزرگان قومی ولسوالی خاکجبار ولایت کابل دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، ابتدا محترم مولوی عبدالهادی، محترم غلام دستگیر و محترم شفیع الله به نمایندگی از دیگران صحبت کردند و از تحکیم نظام اسلامی و تامین امنیت در سراسر کشور با آمدن امارت اسلامی، ابراز خرسندی نموده، گفتند که ولسوالی خاکجبار در مقایسه با سایر ولسوالی های کابل، عقب مانده است که باشندگان آن در بخش های مختلف با مشکلات زیادی مواجه می باشند.

علما و بزرگان قومی متذکره، خواست ها و مشکلات مردم ولسوالی خاکجبار را در زمینۀ شفاخانه های معیاری، سرک ها، اعمار بندها، تطبیق پروژه های انکشافی، تعلیم و تربیه، زراعت و برق به گونۀ کتبی به رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء شریک ساختند و خواستار توجه ویژۀ مسئولین در این عرصه ها گردیدند.

سپس محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء، ضمن خوش آمدید به علما و بزرگان مذکور، از آنان ضمن تشکر بخاطر شریک ساختن مشوره ها و پیشنهادات شان، از قربانی ها و خدمات مردم ولسوالی خاکجبار قدردانی کرده، گفت که دروازه های مسئولین امارت اسلامی به روی مردم باز می باشد، هر وقت می توانند مشکلات و پیشنهادات خود را با اطمینان کامل با مسئولین شریک سازند.

رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء خاطرنشان کرد که امارت اسلامی در محدودۀ توان خویش، با توجه به اولویت های تمام هموطنان، به حل مشکلات آنان متعهد می باشد.

محترم داکتر ملا عبدالواسع در اخیر صحبت هایش به علما و بزرگان قومی متذکره اطمینان داد که مشکلات آنان را به منظور حل با ادارات مربوطه شریک می سازد.#