دیدار رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء با شماری از تاجران کشور

دیدار رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء با شماری از تاجران کشور

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروز با حاجی محمد یونس مهمند معاون اتاق تجارت و سرمایه گذاری و شماری از تاجران کشور در ارگ دیدار کرد.

ابتدا تاجران متذکره، از دستآوردهای امارت اسلامی در بخش اقتصادی و تامین امنیت سرتاسری قدردانی کردند و نظریات و پیشنهادات خود را در عرصه های فراهم کردن تسهیلات برای هموطنان با فرارسیدن فصل زمستان، کنترول قیمت ها، فراهم سازی زمینه بیشتر سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران و کاهش تعرفه های گمرکی بالای کالاهای وارداتی و سایر سهولت های لازم با رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء شریک ساختند.

محترم داکتر ملا عبدالواسع رئیس عمومی دفتر مقام ریاست الوزراء، ضمن خوش آمدید به آنان، گفت که هدف این چنین دیدارها با مردم و به ویژه سکتور خصوصی بخاطر تقویت روابط میان امارت اسلامی و سکتور خصوصی و از بین بردن فاصله ها می باشد.

محترم داکتر ملا عبدالواسع خطاب به تاجران مذکور، گفت که به منظور توسعه اقتصاد افغانستان، کمیسیون ویژه از سوی امارت اسلامی در این بخش فعالیت دارد و ما بخاطرآبادی و پیشرفت کشوراز هر تاجر و سرمایه گذار استقبال می کنیم، زیرا از برکت شما، در داخل کشور زمینۀ کار برای هموطنان فراهم می گردد.

محترم رئیس عمومی مقام ریاست الوزراء خاطرنشان کرد که مطابق توان خود بخاطر آبادی و رفاه کشور تلاش می کنیم و مشترکاً برای تامین امنیت و رشد اقتصادی به هدف خودکفایی کشور عزیز، کوشش های خود را ادامه می دهیم.

در اخیر، محترم داکتر ملا عبدالواسع به تاجران یاد شده اطمینان داد که به منظور حل مشکلات شان، پیشنهادات و خواست های آنانرا به مسئولین مربوطه خواهد رساند.#