بازدید معاون اداری ریاست الوزراء از ولسوالی‌های مختلف ولایات فاریاب و جوزجان

بازدید معاون اداری ریاست الوزراء از ولسوالی‌های مختلف ولایات فاریاب و جوزجان

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان در حالی‌که از سوی سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و شمار دیگری از مسئولین امارت اسلامی همراهی می گردید، از ولسوالی‌های پشتونکوت، گرزیوان و بلچراغ ولایت فاریاب و ولسوالی‌های درزاب و قوش‌تپۀ ولایت جوزجان بازدیده نمود و با علماء، مجاهدین، محاسن سفیدان و اقشار مختلف مردم این ولسوالی‌ها دیدار به عمل آورد.
در این دید و بازدیدها علماء، مجاهدین، محاسن سفیدان و مردم ولسوالی‌های متذکره به معاون اداری ریاست الوزراء خوش‌آمدید گفتند و از حضور ایشان در میان مردم قدردانی کردند.
 اهالی آن مناطق راجع به اوضاع اجتماعی، اقتصادی و امنیتی خدمت مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء معلومات داده و تلاش‌های مسئولین امارت اسلامی جهت تأمین امنیت و آسایش مردم را تحسین کردند.
آنان افزودند که در حال حاضر مردم این مناطق با خیال آسوده به امور روزمرۀ شان می‌پردازند و هیچ تشویشی از بابت امنیت ندارند. همچنان آنها موضوعاتی مانند راه اندازی پروژه‌های انکشافی، ایجاد فرصت‌های شغلی، کلنیک‌های صحی و توجه به تعلیم و تربیه و ترمیم راه‌های مواصلاتی اشاره کردند و از مسئولین امارت اسلامی تقاضا نمودند که در زمینه های متذکره توجه خاص نمایند.
در مقابل محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء با ابراز خرسندی از سفر به این ولسوالی‌ها و حضور در میان مردم، گفت: جای بسا مسرت و افتخار است که در میان شما مردم متدین و مجاهد حضور یافتم و از نزدیک با شما مردم قهرمان و شهیدپرور دید و بازدید می‌نمایم.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی افزود که مسئولین امارت اسلامی وظیفه و مسئولیت خود می‌دانند تا در وقت ضرورت به نقاط مختلف کشور در میان مردم حضور یافته و از مشکلات و چالش‌های ملت افغانستان از نزدیک با خبر شوند.
معاون اداری ریاست الوزراء در خصوص موضوعات مطرح شده از سوی علماء، مجاهدین و بزرگان، گفت که امارت اسلامی به عنوان حکومت تلاش می‌کند در حد امکان نیازها، مشکلات و چالش‌های شهروندان را شناسایی نموده و جهت رفع آن‌ها اقدامات مقتضی را انجام دهد.