دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با سفیر افغانستان در کشور جمهوری مردم چین

دیدار معاون اداری ریاست الوزراء با سفیر افغانستان در کشور جمهوری مردم چین

محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با محترم مولوی اسدالله بلال کریمی سفیر امارت اسلامی افغانستان در کشور جمهوری مردم چین دیدار نمود.
در این دیدار ابتدا محترم مولوی اسدالله بلال کریمی سفیر امارت اسلامی افغانستان در چین صحبت نموده، راجع به کارکردها و فعالیت‌هایش به مقام معاونیت اداری ریاست الوزراء گزارش ارائه کرد.
 وی افزود که مسئولین این سفارت جهت گسترش روابط میان این دو کشور در عرصه‌های مختلف بخصوص تجارت و سرمایه‌گذاری تلاش می‌نمایند که نتایج خوبی نیز در پی داشته است.
محترم مولوی بلال کریمی گفت که با توجه به اینکه تعداد زیادی تاجران و محصلین افغان در آن کشور حضور دارند، خدمات قونسلی در این سفارت فعال بوده و به شهروندان افغان مقیم آن کشور به خوبی خدمات ارائه می‌گردد.
محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء با ابراز خرسندی از این دیدار، فعالیت‌ها و کارکردهای مسئولین سفارت امارت اسلامی افغانستان در کشور جمهوری مردم چین را مورد تقدیر قرار داد.
معاون اداری ریاست الوزراء افزود که افغانستان و چین دارای روابط تاریخی، فرهنگی و اقتصادی دیرینه می‌باشند و مسئولین این سفارت باید در تقویت هرچه بیشتر آن کوشش نمایند.
 محترم مولوی عبدالسلام حنفی همچنان از مسئولین سفارت افغانستان در چین خواست تا در ارائه خدمات به افغان‌های مقیم آن کشور سعی و تلاش بخرج دهند.#